Roya diaries

blue diary of a blue girl

Roya diaries

blue diary of a blue girl

سلام
این وبلاگ تماما پر شده افکار اوهام و خاطرات و زندگی من!
اتفاق های خوب بد و خنثی ی زندگی یک دختر
اگه مایل به خوندن چرند وپرند های زندگی بنده باشید خوشحال میشم منو همراهی کنید تو این داستان زندگی..
بیاید قصه هامونو بدون هیچ کلکی به هم بگیم! =))

بایگانی
آخرین مطالب
دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۳ ب.ظ

مدیسه!

سلام به همگی

امروز چندتا چیزی که از اینترنت سفارش داده بودم به دستم رسید=))

من این سه تیکه که در عکس میبینید رو از سایت مدیسه سفارش دادم

سایت خوبیه و انصافا با رفرنس کد چک کردم پلیور و شال گردنشون اصل برند terranova بود

تا اینجا همه چی اوکی بود..رفتم سراغ ساعت رومیزی که فهمیدم ای داد بیداد این الارامش خرابه!

خلاصه باهاشون تماس گرفتم اونام کلی اطلاعت گرفتن و گفتن پیگیری میکنیم و باهاتون

تماس میگیریم اما دریق از یه تک زنگ=((

خرید از مدیسه رو من تایید میکنم و به نظرم فقط توی خدمات بعد از خرید یکم مشکل دارن که البته بیشتر 

خرید های اینترنتی به همین صورته

و چیزی که باز هم از همه چی مهمتره شانس طرفه!

 بنده تو خرید اینترنتی یکم بدشانسی میارم دیگه!

کلا خرید اینترنتی رو خیلی دوست دارم

هم تنوعش محصولات بیشتره یعنی یه چیزایی هست تو نت که تو بازار بیرون پیدا نمیکنم

هم اینکه راحت تره ولی خوب هرچیزی ریسکه خودشو داره دیگه =)))

  • رویا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی